W obecnych czasach reklamy outdoorowe są już na tyle rozwinięte, że tworzą one indywidualny rynek zbytu dla wielu przedsiębiorców. Co więcej taka forma reklamy, pomimo rozprzestrzeniającej się formy reklamowania ,,przez Internet”, wciąż pozostaje atrakcyjna i dla wielu firm niezastąpiona.

Reklama zewnętrzna również przeszła wiele zmian i modernizacji. Teraz oprócz standardowych billboardów 504×238 oraz 600×300 mamy szereg różnorodnych reklam które dodatkowo ,,widać w nocy”. Takie reklamy nazywane są potocznie podświetlanymi lub oświetlonymi. Obecnie wszelkiego rodzaju reklamy mogą być oświetlone. Niektóre energię do zasilania światła pobierają z energii elektrycznej (zwykłej taką jaką posiadamy w domu), inne jednak posiadają swoją instalacje elektryczną, która zasila oświetlenie energią odnawialną. Takie rozwiązania są stosowane zazwyczaj gdy reklama nie jest umiejscowiona w terenie zabudowanym, a dostęp do energii elektrycznej jest ograniczony.

Reklamy podświetlane całościowo, typu backlight lub citylight świetlenie sprawdzają się w centrum miasta, gdzie powierzchnia ekspozycji jest mała, ale również są tam inne warunki panujące wśród potencjalnych odbiorców konkretnej reklamy, w porównaniu z np. trasą szybkiego ruchu, takie jak:

– więcej osób spacerujących/idących

– wolniejszy ruch

– więcej świateł drogowych

Reasumując reklamy podświetlane to idealne rozwiązanie nie tylko dla gigantów, ale również firm, chcących się reklamować w centrum miast.

Wielkoformatowe reklamy świetlne i podświetlane

Udostępnij
Data powstania :

Zobacz inne nasze wpisy:

Przewiń do góry